Veelgestelde vragen over matrassen

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen of producten bekijken?
Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?
Kan ik een bestelling zonder kosten retourneren?
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Kan ik ook een afwijkende maat bij u laten maken?

Hier vindt u de meest gestelde vragen. Is uw vraag desondanks toch niet beantwoord? Wij staan u zonder meer graag te woord. Kijk voor de contactgegevens van MatrasFabriek op deze pagina.

 


Betalen

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Op MatrasFabriek.nl kunt u op drie verschillende manieren betalen:

  • Via iDEAL
  • Via betaling onder rembours
  • Via vooruitbetaling

Kijk op deze pagina voor meer informatie en uitleg over de verschillende betalingsmogelijkheden.

 

Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?

U kunt uw bestelling door heel Nederland laten bezorgen. Voor de Waddeneilanden worden de zendingen op het centrale depot in Leeuwarden afgeleverd. U kunt uw bestelling ook afhalen bij onze fabriek in Heerenveen. Dan betaalt u uiteraard geen bezorgkosten.

 Categorie Bezorgen door pakketdienst Bezorgdienst
 Hoofdkussens | Dekbedden | Bedtextiel  € 7,50  x
 Dekmatrassen | Babymatrassen | Kindermatrassen  €15,00  x
 Matrassen | Bedbodems  x  €30,00
 Boxspringset  x  €50,00

 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

U kunt uw bestelling door heel België laten bezorgen, wij maken hierbij geen onderscheid tussen de afleveradressen boven Brussel en beneden Brussel. Voor bezorging in andere landen, raden we u aan om ons te contacteren alvorens u de bestelling plaatst.

 


Bezorgen en ophalen

Wat is de levertijd?

Een indicatie van de levertijd staat aangegeven bij het product in de webshop. In de regel geldt het volgende voor de matrassen. Nadat uw bestelling bij ons binnengekomen is, gaan wij uw bestelling produceren en binnen 7-10 werkdagen wordt uw bestelling door onze vervoerder op woensdag of de vrijdag bij de fabriek in Heerenveen afgehaald. Onze vervoerder neemt vervolgens binnen 24-48 uur telefonisch contact met u op, om in overleg met u ,een definitieve afleverdag met u af te spreken. De levering zal hierna tussen de 3 en 5 werkdagen plaatsvinden. Indien er geen contact is geweest wordt er een brief naar u toegezonden, met een verzoek contact op te nemen met onze vervoerder om alsnog de defintieve leverdag vast te stellen.

 

Ik wil een bestelling en de factuur elk op een ander adres ontvangen. Is dit mogelijk?

Uiteraard is dit geen probleem. U kunt hiervoor een ander afleveradres ingeven. Wanneer u dit kiest zullen wij het pakket zelf versturen naar het afleveradres, de factuur wordt verzonden naar het factuuradres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen of producten bekijken?

U kunt uw matras afhalen bij onze fabriekswinkel. Tevens kunt u bij onze showrooms terecht om de matrassen uitvoerig te testen. Onze medewerkers staan voor u klaar om u van een goed advies te voorzien. Kijk hier voor onze winkellocaties.

 


Ruilen/retourneren

Kan ik een bestelling zonder kosten retourneren?

Bij ons loopt u niet het risico van een verkeerde keuze. MatrasFabriek doet er alles aan u deskundig en zorgvuldig te begeleiden in uw keuze voor het juiste slaapcomfort. Toch kan het zijn dat u niet kunt wennen aan uw slaapcomfort. In zo'n geval kunt u gebruik maken van onze genereuze omruilgarantie: u kunt tot 2 weken na levering kosteloos uw matras laten vervangen door een ander matras van uw keuze, mits van dezelfde maat. Klik hier voor meer informatie betreffende het retourneren en annuleren van bestellingen.




Matrassen op maat

Kan ik ook een afwijkende maat bij u laten maken?

Hebben we ondanks ons zeer uitgebreide assortiment niet wat u wilt?
Dan maken we het voor u. Bij ons slaagt u altijd. U kunt op deze pagina een offerte formulier voor een speciale maat invullen of u kunt ons telefonisch of per e-mail benaderen.


Zit uw vraag er niet bij? Stel deze dan aan ons!

Dit kan telefonisch op 0513-640 401
Of per e-mail: info@matrasfabriek.nl